perjantai 10. joulukuuta 2021

Telepatia

Tämä meille ihan luonnollinen taito, kyky kommunikoida ajatuksenvoimalla. Tätä ei ole voitu tieteellisesti todistaa, mutta mitäpä muutakaan "yliaistillista" haluttaisiin edes yrittää todistaa. Meille on kautta aikojen uskoteltu, että kaikki on sattumaa, meidän luonnolliset kyvyt ovat "yliluonnollisia" ja hulluhan sinä olet jos uskot pystyväsi johonkin "mikä vain elokuvissa ja saduissa on mahdollista." Meidät halutaan pitää supistettuina ja  voimattomina. Oikeasti meissä on niin paljon voimaa, energiaa, valoa, taitoa kun voimme edes kuvitellakaan. Olemme luojia! 

Onko sinulle käynyt niin, että mietit jotain asiaa ja pian lapsi/ystävä/tuttava ketä tahansa alkaakin puhua samasta asiasta. Sattumaako? Voi olla, mutta voi myös olla kyse telepatiasta. Telepatiaan auttaa paljon jos olet  henkilön kanssa samalla värähtelytaajuudella. (Värähtelystäkin on tulossa oma postaus.) 

Tai onko käynyt niin, että mietit jonkun tutun tulevan kylään, niin koira selkeästi havahtuu, että kohta joku tulee. Tai että kohta lähdetään lenkille ja jo koira onkin oven edessä odottamassa. Tätä on myös helppo testata, ettei koira esimerkiksi pysty lukemaan mitään ennakoivia merkkejä vaikka elekielestä/toiminnoista, mitä seuraavaksi tapahtuu. Mietit vaan ja huomaat, että koirasi "kuuli". Se on jännä juttu. Sama pätee myös toisin päin. Eläimet hyvin usein kommunikoivat ajatuksen voimalla. Jos olet aistit avoinna, huomaat tätä myös luonnon eläimissä. Omien eläimien kanssa tämä on toki helpompaa. Joku ajatus vaan pompahtaa mieleen ja kun tarkemmin alat miettimään, tuliko se ihan sattumalta mieleesi vai "sanoiko" joku sen sinulle. 

Olen ikuinen heppatyttö ja hevosien kanssa tämän huomaa ehkä kaikista selkeiten. Ihan sama mitä ajattelee niin hevonen sen jo tietääkin. Se on ihan uskomatonta. Ja hevoset myöskin ovat todella halukkaita näyttämään sen. "Tiedän mitä ajattelet."

Myös lapsilla on  vahvana tämä telepatia taito. Minulle käy usein niin kuin ajattelen jotain asiaa  niin pian esikoinen jo huudahtaakin sen ilmoille. Välillä tilanteet on toki sellaisia, että hän voi aavistaa mitä seuraavaksi tapahtuu, mutta on myös tilanteita kun ajattelemani asia ei liity mitenkään sillä hetkellä tapahtuviin asioihin. Miehelläni on käynyt samoin esikoisen kanssa.

 Lapsethan pystyvät ongelmitta leikkimäänkin ja kommunikoimaan toisten lapsien kanssa, vaikkei heillä ole yhteistä kieltä, tai eivät osaa puhua. Tietenkin elekielellä ja mielikuvituksella on suuri vaikutus tässä, mutta jos pidempään seuraat niin huomaat, että on siinä vähän muutakin taitoa mukana. Myöskin kaksosista tämä kyky on helposti huomattavissa ja niinhän lähes kaikki kaksoset sanovat, että on "outo yhteys kaksossisarukseensa". Aivan kuin ajattelisi samoilla aivoilla ja pystyvät vaihtamaan ajatuksia keskenään pidemmiltäkin etäisyyksiltä.


Oikeastaanhan telepatia ei rajoitu vain siihen onko henkilö lähelläsi. Pystyt lähettämään viestejä telepaattisesti vaikka kuinka pitkälle. Ja unissa tämä on niin paljon helpompaa, mutta onnistuu ihan valveillakin.

Itse pystyn jo erottamaan onko ajatus omani vai tuliko se telepaattisesti jostain. Tämä oli minulle pitkään mysteeri miten ihmiset muka voivat tietää, oliko se telepaattinen viesti vai oma ajatus. Yhden henkilökohtaisen kokemukseni myötä kun edesmennyt sukulaiseni otti minuun yhteyttä, tajusin että tuo ei muuten ollut minun ajatukseni. Se oli aivan selkeä. En ajatellut mitään siihen suuntaankaan kun yhtäkkiä mieleeni vaan tuli selkeä viesti. Noh, tämä meni jo henkimaailman puolelle, josta myöskin tulen täällä myöhemmin puhumaan. Mutta palataan takaisin siihen telepatiaan.

Helpompihan se tietenkin on kommunikoida telepaattisesti ihan täällä fyysisessä elämässä jonkun kanssa, kun voit kokoajan varmistaa tuliko viesti perille. Hyvä harjoite tähän on että, istut vastakkain jonkun kanssa ja hengittelette ensiksi syvään sisään ja ulos, pyritte pääsemään rauhalliseen,meditatiiviseen tilaan. 

1.) Ajattele vahvasti jotain esinettä/asiaa

Millainen se on, minkä muotoinen, minkä värinen, minkä kokoinen. Pelkästään vaan sitä asiaa mietit ja niin yksityiskohtaisesti kun vain pystyt. 

2.) Kokoajan kuvittelet sitä asiaa ja miltä se näyttää ja samalla visualisoit kuinka se asia siirtyy omasta mielestäsi, kanssa harjoittajan päähän.

3.) Edelleen mietit sitä asiaa, mutta nyt se on siellä kanssa harjoittajan mielessä. Visualisoi tarkasti sen muotoa, kokoa, väriä, hajua, kaikkea mitä tiedät siitä. Kaikki fokus vaan siihen asiaan

4) kysy kaverilta mitä näki. Tehkää sama toisinpäin.

 Jos ette saa tätä heti toimimaan niin harjoittelemalla varmasti alkaa jossain vaiheessa selkeytymään.

Sitten juttelette keskenänne siirtyikö tieto ja kokeilette samaa toisinpäin.

Toisen tietoisuuteen pystyy siirtää niin ajatuksia, makuja, hajuja kuin ääniäkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti